۳۰ دی ۱۳۹۰، ۱۸:۵۳
کد خبر: 30774679
T T
۰ نفر

ورامين – امام جمعه موقت شهرستان ورامين گفت: برخي از نامزدهاي انتخاباتي بدون توجه به رعايت اخلاق نسبت به تخريب رقيبان خود اقدام كرده اند كه بايد با اين افراد برخورد قانوني صورت گيرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین كه در مصلی صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در حال مسموم سازی فضای انتخابات هستند و سعی دارند مانند فتنه 88 با تحریك برخی افراد ساده لوح و یا خودفروخته فتنه دیگری ساماندهی نمایند.

وی اظهار داشت: یكی از مشكلاتی كه این روزها با آن روبروی می باشیم، تخریب نامزدهای انتخاباتی از طریق تبلیغات سایت ها، ارسال پیامكها و روش های دیگر است كه باید اعلام داشت تخریب دیگران امری مردود است و نامزدها در تبلیغات خود باید تنها به معرفی توانمندیهای خودشان بپردازند و از تخریب رقبا پرهیز نمایند.

وی از مسوولین خواست تا با افرادی كه اقدام به تخریب رقبا می كنند برخورد نمایند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین تصریح كرد: حركت عظیم مردم ایران كه به رهبری امام راحل تحقق یافت اسلام ناب را در عصر جاهلیت مدرن به جهان عرضه كرد و پس از امام راحل نیز مقام معظم رهبری به خوبی كشتی انقلاب را هدایت نموده اند .

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی كه خود را در طول دوران انقلاب اسلامی شكست خورده دیده اند سعی دارند با ترور دانشمندان ما حركت رو به رشد ایران اسلامی را با خلل مواجه سازند كه باید بدانند با روی آوردن به ترور نیز راه به جایی نخواهند برد و ملت مصمم تر از قبل به راه خود ادامه خواهند داد.

وی افزود: امروز مردم ایران اسلامی آگاه تر از قبل و با بصیرت و شناخت در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی كرده و با حضوری انقلابی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ دشمنان می كشند.

تهرام/7254/1275

سرخط اخبار فرهنگ